Spårar inte jag spårar du

Var hos Rebecka ett litet tag och väntade på taxin och fixade lite mötte elis och angelica och for till Linn och drog igångggggg
Men det vart galen fail, för jag Rebecka och Linn tog taxi dit vi skulle och Ak Elis skulle komma med buss
men dom kom ju aldrig :( Så det blir utgång med alla imorgon istället. Iafl så mötte vi OLIVIA där åhh!
Det började spåra med att folk skulle slåss, vilket resulterade polisen och utslagna tänder.
Det var ett jävla liv och min Rebecka råkade illa ut.. Den som gjorde det är fan DÖD.
Inte nog med det, då man kommit till bussen och satt sig kastar jävla fittbusschaufförn en tia på mig
JÄVLA CCCCCCCPPPPPPPPPPPPPPP, okej jag är spårat less

Hörs imrn PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

oherreguud! berätta mer!

2011-01-30 @ 16:14:23

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0