NÅGON SOM VET VEM?!

Alltså vilka i helvete är
0406170333
0462705115
Dom där nummerna ringer mig hela tiden, och vissa gånger är det en tjej och ibland en gubbe?
Vissa gånger svarar dom och kan fråga efter ida (min syster) och ibland kan dom klicka på en knapp och lägga på.
och ibland börjar hon/han prata med mig om ingenting..svarar jag inte ringer dom igen?
En gång spelade en kille in ett meddelande också?
Står att det är någon online lund typ, men vad vill dom mig?
Vilka fan är dom, och vad vill dom?

Kommentarer
Postat av: Therese

Online i Lund är ett företag som vill pracka på dig massa saker som du sen får betala massor för. Har själv jobbat där :(

2011-02-02 @ 16:26:24
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0