jävla emo inlägg:]

Jag kan verkligen inte sova, har försökt i nästan en timme nu..Har så jävla mycket tankar i mitt huvud just nu, om allt. Försöker förstå vissa saker, varför det blivit som det har.. och hur kommer de sluta? Att folk har uppfattningar om mig som inte stämmer, dom som inte känner mig BRA känner mig inte alls skulle man kunna säga. Jag kanske kan kalla mig blyg, jag vet inte?
Men att tro att jag är sur mest hela tiden, då har man på långa vägar fel uppfattning?det gör mig less.
Är bara less på att folk ändrar uppfattning på 1minut. Alltså det är absolut inge allvarligt så att jag typ "mår dåligt" Utan det är bara tankar som far runt i min hjärna så mycket att jag inte kan sova. Tänker på hur mycket jag vill att det ska vara som förra vintern på vissa sätt. Och som i somras på några sätt, allt har förändrats, alla har förädrats. Haha, jag har hel konstiga tankar jag vet.. men det här är inte ens hälften av dom :) Resten är för personliga.. åhh vill sova kommer bli jävligt grinig imorgon annars! :O

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0