DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK?

Ja,vad är kärlek?det undrar fan jag med just nu.
Kärlek för mig är .. ja vem vet
Men om jag tycker om någon så gör jag verkligen det och kan hålla fast vid det hur länge som helst. I mean it ..
Tappa känslorna genom att inte prata, bråka och sånt. Men sen då man börjar pratar kommer saknaden sen kommer känslorna tillbaka. Vissa lägen kan det vara drygt, men det kan ju vara någonting bra också? Eller så inte.
Sen har det hänt att jag fått känslor för någon som jag kanske egentligen inte har känslor för.. Alltså typ som en inbillning?det är det sjukaste någonsin.


Jag är väl inte den bästa att fråga runt "kärleken" jag har varit kär på riktigt. En gång.
Sen alla man var tsm med genom 1-6an, det var väl mer en lek?
Alltså nej, det här går inte...jag HATAR att sitta och skriva om hur jag tycker och tänker kring det hära ämnet.
Det känns fetaste random, liksom.. Ja, det känns bara konstigt :)
Och jag kommer nog sitta och ha beslutsångest om jag ska publicera eller inte i evigheter...
All im saying om det här inlägget, KKKK!!!!!

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0