DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Ja mhh.. vad ska jag säga om dom!
Men min pappa heter Roger och är 42 år, tror jag? Min mamma heter Lena och är lika gammal som pappa.
Dom bor ihop här på Teg.

Min mamma, vad ska man säga om henne?
Hon är ibland väldigt överkontrollerande, blir upprörd över små saker ibland. Hon har svårt att inse att jag inte längre är 7år. Men hon börjar vänja sig. Hon har blivit mycket mer chill på senaste tiden.
Nu kan hon acceptera saker som hon var helt negativ till förut. Annars är hon jävligt chill, hon älskar att shoppa med mig osv.. vilket gillas! Men ibland kan jag verkligen bli allergisk mot henne, och jag menar det. Jag kan inte vara under samma  tak som henne då, jag kan bli så JÄVULSKT förbannad på henne. Tål inte hennes röst, kan inte kolla på henne. Men hon har lärt sig nu vad hon ska göra och inte. För det är inte kul då jag får mina utbrott på henne.
Men hon är oftast bra och snäll!

Min pappa, han är hur chill som helst!
Han är för snäll, han gör allt man ber honom om. Ibland får mamma sätta stopp för honom. Han är ganska mesig och vågar som inte sätta sig emot folk. Han är sporttokig. Och därför älskade han att jag höll på med fotboll. Men inte lika glad nu då jag slutat. Jag tror jag skulle fått göra nästan vad som helst om jag bara bodde med han, hur skön som helst! Och nej, han är inte en pappa som säger typ "gör vad du vill, bryr mig inte" Utan han bryr sig galet ändå.
Visst kan han sätta gränser, men det är sällan! :)
på kamelen är det Pappa och mamma, sen farfar som håller i kätfn på kamelen. Och brevid är det jag
Och min syster Ida

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0