Sjukhuset igen, satans sjukhus!

Är fan less nu!
Gick upp i köket igår kväll och hittar ett brev till mig, och tänkte fan vad kul att öppna ett brev till mig själv!
Men sen insåg jag att det stod "NUS" `dvs norrlandsuniversitetssjukhus, om jag minss rätt?
Jaja, öppnade och började läsa.
Nu har jag alltså ännu en tid på sjukhuset, åhhhh jag är fan där hela tiden.
den 9:e december kommer jag få (svälja en slang?) stog det på pappret iafl.
Och sen låta den vara så i 30min, efter det ska dom byta slang och ta en annan lite mindre
som jag ska ha i 24 timmar, sen tillbaka till sjukhuset..
Så på fredag 10 december kommer jag måste gå runt och se ut som en cancer sjukunge..
HUR KUL LÅTER DET?
nÄEEE, hoppas det är det sista jag behöver göra nu!
Okej, ingen bryr sig men jag har damp och tycker synd om mig själv just nu..Så lååååt mig skriva
pusspuss och massvis med kramar, not
(tidsinsälltinlägg)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0