till er starka.

Ushh fyfan vad jag tycker det här är vidrigt...
Jag såg nyss en läskig film själv, och då kom jag ju såklart och tänka på allt som hänt idag..knivar och shit på teg. Skulle upp och hämta fika, jag typ skakade och kollade runt 100 gånger innan jag gjorde ngt,
jag typ skaka sönder när jag gick i köket.
Och nu sitter jag livrädd i min säng..fyfan hatar att vara lättskrämd, kommer döööööö innan jag somnar!
update 03.00
Jag börjar grina nu, min dator startade just..och jag rörde den inte. JAG ÄR SÅ JÄVLA RÄDDDDDDDDD JAG DÖR.
Nu går jag och tar livet av mig fyfan vad rädd jag är.
Snart ringer jag hit någon stark och modig kille som får sitta vakt medans jag sover.

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0