DAGEN SOM MAN BARA VILL SKA TA SLUT

Fyfan vilken upp och ner dag det varit.
Jag har inte varit på dåligt humör på hur länge som helst, verkligen hur längesen som helst.
Men idag från efter skolan har jag varit på ett pissigt humör.
Eller det har gått upp och ner, gjort liten sak till stor sak tyckt hela världen kan
vet inte varför riktigt, vart less riktigt jävla less.
Olika aledningar.
Men ska försöka lägga mig i sängen och plugga till mitt engelska prov jag har imorgon
Som jag förhoppningsvis kommer klara, tycker det är svårt.
Imorgon efter skolan tror jag det blir ska jag med olivia till sjukhuset!
Blir nog bra.
Ska inte skriva mer känner att det här blev ett långt och ointressant inlägg som vanligt ;)what ever.

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0