DAG 18 - MIN FAVORITFÖDELSEDAG

Ojoj, jag vet inte riktigt vilken jag ska välja..Alla har väl varit bra på sitt sätt :)
Men eftersom jag gillar/(gillade...) att festa så måste jag väl tycka att då jag fyllde 15 var den bästa,
den spenderades med det dåvarande "gänget" angelica, elis, millan, victoria och olivia.
Vi drog till Umedalen till Simon och där var massa skönt folk, där vi började dricka och bara chilla.
Sen drog vi vidare ner på teg och minns inte vad vi gjorde där faktiskt, tror vi var hos marcus svagt minne av det :)
Fast juste, sen innan jag drog ut var ju självklart släkten över på fika och gaaav mig paket stort +!
Det var väl ungefär såhär vi firade mig och angelica eftersom vi fyller år samma dag *HIHI* ;)

Kommentarer
Postat av: Ann Onym

du är faktiskt sjukt snygg. kan man få ditt nummer?

2010-12-30 @ 00:43:55

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0