DAG 16 - EN CHOCK

Oj... vilken kluring!

Det första som dök upp i mitt huvud var 2 saker. Ena kan jag inte ta här. Men den andra var inbrottet på gothia
Det var så oväntat och ja.. vet inte hur jag ska förklara det hela men kan ta storyn lite kortfattat.
Vi åkte iväg från skolan till invigningen, och den var riktigt kul och man kände att nu är allting igång och vi ska vinna det här! Så om man frågar mig, så hela laget var jävulskt glada då.
Så vi hade missat middagen iafl, så tränarna drog iväg och köpte pizza och vi for till skolan där vi bodde, sen satte vi oss utanför och sa "vi går inte in och stökar ner, blir så jobbigt att städa bort pizza rester överallt, så vi äter i korridoren" Vilket vi gjorde, och när vi var färdiga och ville gå in, självklart var jag sprallig och ville till min säng så stod jag och ryckte i handtaget då kom han som jobbar där och sa "lugn.
Jag måste bara säga att det har varit inbrott i erat rum" Jag tog det som ett skämt som många andra också tror jag gjorde. Så jag sa ba men ähhh, sluta. öppna dörren!
då sa han "nej tyvärr det är inget skämt, några tjejer från ..... såg erat fönster var borta" var allt jag hörde jag var så jävla chockad jag minns knappt när vi gick in i rummet.
Minns att då han öppna dörren sprang alla in och började grina och leta sina saker. Mina saker låg över hela rummet.. Jag var en av dom som började gråta också, eller kanske inte gråta.. men jag var så jävla chockad jag fattade nästan inte att det var sant, och jag minns att jag ringde pappa, mamma och en till person.
Men ingen aning om vad jag sa..Jag grät och försökte förklara hur rädd jag var. För vi bodde på ett vidrigt ställe om man frågar mig. Dagen innan hade jag och olivia hittat ett fyllo ligga på marken halvdöd ttp så vi ringde dit polisen..
Men liksom det jag ville få fram var att det var sjukt chockerande att få veta att någon varit och SNOTT och RÖRT runt våra grejer.
Jag skiter i om jag blev av med lite kläder och så det är inte det som var grejen, utan att stå där och få veta att "någon har gjort inbrott här" det var bara.. ja jag vet inte kändes bara som ett stort skämt ::)
Okej, fyfan vad långt och drygt inlägg men jaja.. skulle ju skriva en chock så här har ni;)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0