nattens tråååk

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Clara :)

2. Personen du pratade i telefon med: Krillee:)

3. Du fick SMS av: Maja

4. Du kramade: mhh :)


IDAG
5. Kläder: min rosa mjukisdress

6. Bättre än igår: börjar bli frisk!!

 

IMORGON
7. Är det: Söndag
8. Planer: Läxor..
9. Något tråkigt som händer imorgon: LÄXOR


FAVORIT
10. Nummer: 10
11. Färg: svart
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: ja det gör jag
14. Humör för tillfället?: glad/orolig

 


FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: var att bli väckt av hunden
16. Vad åt du sist?: godis
17. Vad irriterar du dig på?: Att jag förstörde något jag kämpat för.
18. Tror du på distansförållanden?: absolut
19. Vem tänker du på just nu?: that one
20. Tror du att personen/erna tänker på dig med?: vet inte,ksk
21. Vart reste du sist?: turkiet
22. Vad gjorde du igår kväll?: sjuk
23. Liknar du din mamma eller pappa?: pappa
24. Ler du ofta?: ja :D
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja:]
27. I vems säng sov du i igår natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: rosa


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jo
31. Gråter du när du skadar dig?: nja,göre jävligt ont så ja


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: är jag väl, mot folk som är glad mot mig!
33. Vad gör dig glad?:  mina vänner
34. Önskar du att du var lyckligare?: ja!
35. Är lycka överskattat?: fiinns inge bättre
36. Kan musik göra dig glad?: jadå!

 


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: japp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:  givet
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: nja
41. Är du kär?: Mmm..
42. Gillar du någon nu? Ja mer eller mindre..


HAT
43. Vem hatar du verkligen?: tror inte jag hatar ngn, ogillar ksk!
44. Har du någonsin gjort en hat-lista?: hahah ja, som liten ;)
45. Är du en mobbare?: nej:)
46. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: men gud ja!

47. Har du blivit sviken någon gång?: Yepp, tyvär..

SKOLAN
48. Gillar du skolan?: big no!
49. Favoritämne?: mhh..bild?
50. Värsta ämne?: SO OCH NO
51. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: same shit


Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0