19 - det här ångrar jag

Oj,det finns så mycket!
Men att jag inte tog förvara på mina chanser till saker och ting, allt jag inte tog det seriöst försen det var försent.
Att jag gjorde en sån in åt helvete dum sak i somras, som jag ångrar så jävulskt..
Haft en jävla ångest över otrohet, det fulaste jag vet.. Varit med om det själv, gjort det själv. Fyfan...
Och att jag varit så osäker och rädd en period att jag själv inte tycker att jag var fullt pålitlig. Men osäkerheten och rädslan finns inte kvar!nejnej. Det jag ångrar med det är att jag inte sa ifrån utan bara tog emot skit från en vissa personer. Vilket gjorde mig osäker, men äsh what ever time has past, nu är det nuet som gäller!
Jag har tänkt såhär, behandla andra som du själv vill bli behandlad.
det vill säga, jag vill kunna lita på folk att det jag säger stannar hos dom tex, så jag vill att folket ska kunna lita på att det dom säger stannar, utan att tveka. jag hatar när folk ljuger för mig, hatar när folk pratar skit, hatar när folk sprider falska rykten.
Jag tänker inte göra något. Visst allt det där händer att man gör, men aldrig mer i onödan "bara för att" nej.
För av allt det får man onödig ångest över vad man sagt/gjort.
Okej, fan vad random inlägg :S
NU vet ni hela sanningen om min fd ångest, har inte haft ångest över ngt på ett bra tag..

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0