svar på fråga!

Anonym om BACK IN THE DAYS.:
vadå för olyckor?:(

Svar:
Alltså jag var galnaste busungen då jag var liten.
Gjorde alltid galna saker! Jag och min dåvarande bästa vän moa gjorde alltid saker vi
inte fick göra, nämner inga saker här! haha ;)
Men iafl, jag och mina syskon skulle tävla om vem som kunde komma ut ur bilen först (som vi alltid brukade då) och den hära gången var jag verkligen inställd på att vinna så jag trängde mig ut fort som bara den kanske lite för fort för jag stupade framåt och landade på näsan vilket ledde till att jag bröt den. Och sen har jag smällt till den 1-2 gånger till minns inte om jag bröt den båda sista gångerna men iafl 2gånger. Vilket har gett sina konsekvenser nu då jag blir äldre ska jag knäcka tillbaka den????dont ask me how. för det vill jag inte ens veta, mamma har förklarat med jag blir bara typ skakis.
Men det är bara för att jag ska få lättare att (andas?) igen.
Och sen har jag ramlat och slagit upp pannan så jag har ett ärr just vid hårfästet.
Tro det eller ej, men jag minns inte vad som hände då jag slog pannan och jag minns inte vad som hände sista gångerna jag gjorde illa näsan. Jag måste fråga mamma igen..har typ förträngt det!
Sen har jag fått en skalpell(en grymt vasskniv) i foten på ovansidan. Jag skulle hämta något i skåpet över toan sen flög kniven ner rakt i foten på mig, och så mycket blod har jag aldrig sett kan jag säga redan nu, jag var liten och hade blodskräck så jag svimmade direkt. Så mer minns jag inte av det.
Sen har jag gjort så mycket mer saker som gjort att jag hamnat på sjukhuset, men det är inte lika stora saker.
Men ni ser ju, bara dom sakerna jag skrev hände ju mellan jag var 3-5 år bara.
Oj vilket långt och drygt inlägg det här blev, men iafl så äre det här som hände i "olyckorna" inte lyckad skitunge..

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0