like we used to do it!

Vi sa att vi  skulle festa som förra året, så vi drog en repris.
Jag aangelica och katter, hihihi det är grejer!
Fast gud så dåliga bilder det blev.......skämmigt
Men lovade att lägga in dom.

Iafl, kvällen igår vart väl sådär.
Det var riktigt kul då vi var hemma hos mig, bara vi tjejer och förade. Precis som förut.
Sen drog vi ut och skulle öst på stan typ.
Men då vi väl var ute hände det lite saker kan man säga.
Och vi bestämde oss för att inte dra dit, så kvvällen vart väl inte jätte lyckad.
Men vi får göra om det någon gång och göra det till en lyckad kväll.
Jag tror jag inte varit med om en halkigare kväll, föll ju omkull ett antal gånger..

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0