ÖHH, tråkigt igen snodde test av mimmi :)

PINSAMHETSTEST 10!

Har du pojkvän/flickvän? - nope
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - jaa
Har du hånglat med någon 2010? - jaa
Har du kramat någon 2010? - jaa

Har du hatat någon 2010? - jodu!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - yep
Är du kär nu? - tror det
I vem? - vill ni bra gärna vilja veta
Kan du vissla? - jovisst kan jag det
Har du en dildo? - nej ickeeet
Äger du mer än 5 par string? - yep
Äger du mer än 10 par string? - nej
Äger du mer än 15 par string? - nej
Äger du en mascara? - givetvis
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej!
Är du en fjortis? - enligt mig, näe
Är du emo? - nejnej
Är du brat?  nej
Gillar du vältränade tjejer/killar? - gillar?love it.

Gillar du nörd-tjejer/killar som pluggar? - funkar väl
Gillar du tjejer? - kompis sätt ja
Är du bisexuell? - nejnej
Har du över 10 bhar? - jaa
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - det gör jag
Kan du köra skoter? - om jag kan.
Kan du leka apa? - bättre än ngn annan
Är du brunett? - ja! 
Är du blond? - never
Har du haft svart hår/har du just nu? - njaa, nästan
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - inte testat....


 

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - svarta trosooor och svart bh med paljetter på
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - vad jag vet 92
Har du sugit av någon? - japp
Har du runkat av någon? - jao
Vet du vad oral/anal sex är? - det gör jag



SENASTE
Vem fick du sms av senast? - linn
Vem skickade du sms till senast? - linn
Vem ringde dig senast? - kusin
Vem hånglade du med senast ? - 
Vem pussade du senast? - 
Vem kramade du senast? - 
Vad drack du senast? - mjölk
När däckade du sist? - ett tag sen
Är du allergisk mot någoting? -nötter
Är du sexmonster?- call it what you wanna call it
Pinsamma frågor för dig nu? - nejnej

Namn: Moa
Smeknamn: mosing,mosingens, trosan, trosis,mojjan osvosv.
Födelseplats: Umeå
Ögonfärg: Bruna

Hårfärg:  Brunt
Längd: 168
Skostorlek: 37
Vikt: inte en blekaste aning!
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: Vattuman
Skor som du bar idag: Svarta klackeskor typ
Rädsla: spindlar
Målsättning: klara alla uppgifter jag har kvar.
Din första tanke när du vaknade imorse: JAG MISSA JULKALENDERN.
När somnade du: typ halv 3
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds, Max eller Frasse: donken
Singel- eller dubbeldejt: singel
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad
Svär du: nej vafan
Sjunger du: givet
Duschar du varje dag: jaa
Röker du: nja 
Tror du att du någonsin varit kär: ja.
Gillar du skolan: fan heller
Tror du på dej själv: försöker väl
Blir du åksjuk: nää
Tycker du att du är hälsosam: nee..
Gillar du åska: Är livrädd för åskan.
Spelar du något instrument: alla?


Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: belive it or not, men nej.
Gått på dejt: inte "dejt"
Shoppat: nepppp 
Ätit en hel ask müsli: nop
Ätit sushi: nej ush
Stått på scen: näe
Blivit dumpad: naae
Skejtat: nej
Färgat håret: inte det heller
Stulit något: av syskon, dvd

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull: jodu
Blivit upptäckt under "akten": kanske det kanske
Blivit kallad hora: nej tror jag väl inte

I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dej: ingen aning
Namn på barn: fridolf och fridolfina....?nä men ingen aning
Ditt drömbröllop: vackert
Vad vill du bli när du blir vuxen: Alkolist & Uteliggare.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 3st.
Antal CD skivor du äger: Ingen aning.
Antal piercings: öronen, naveln orkar inte räkna hur många
Antal tatueringar: nooo
Antal gånger har du varit med i tidningen: för många
Antal saker du ångrar: orkar jag räkna?



Brukar du..

Titta dej själv i spegeln? ja
Gnälla: händer väl
Skrika: om jag blir små irriterad, jo.
Sova: Jaaa
Ha ångest: händer väl
Skada dej själv med flit: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ja, ofta på sensate.
Drömma sexdrömmar: HAHA ja!
Ta droger: njeu
Försöka vara annorlunda: är mig själv
Klä dig i svart: jaa
Gå till kyrkan: naee
Gå i skolan: ja 
Röka: ja
Ljuga: lärare och sånt..mmmm!
Hata folk: nja, typ inte
Lita på folk: ja 

När..
Åt du senast: längesen faktiskt
Läste du en bok senaste: skolan
Köpte du något senast: igår
Svor du senast: förut idag säkert
Sjöng du senast: nyss typ
Klagade du senast: ett tag sen
Är det sommarlov: långt ifrån

Vem..
Saknar du: HAN
Vill du döda: ingen!
Rörde dej sist: pappa
Vill du slå: min syster,damp!
Vill du kittla: hihi 
Vill du prata med: jaa finns ngra
Skrek du till sist: min syster emy!
Vill du vara som: ingen spec
Sårade dej senast: han.
Vill du bli galet full med: olivia! :D


Har du..
För många vänner: neaa
Förföljesemani: ohh.. svenska tack?
Tvångstankar: händer väl :)
Någon annan psysik sjukdom: funderar på adhd eller ngt i den stilen
Skadat någon: ja
Färgat håret: mmm
Brutit några ben: nja
Gjort bort dig rejält: för ofta
Bra självförtroende: nej


Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0