snodde test av mimmi som tidfördriv..

Min sista lista nu innan 2011!

Du under 2010..
Har du gråtit? - japp
Har du skrattat? - det har jag
Har du sovit i tält? - haha ja
Har du sovit under bar himmel? nja
Har du varit på Gröna Lund? - tror inte det
Har du varit på Liseberg? - ohyess
Har du varit på Kneipbyn? - eeh?
Har du varit utomlands? - det har jag!
Har du varit i en annan stad? - jao
Har du bott hemma? - jaaa

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? - nej!
Har en vän sökt tröst hos dig? - japp
Har du sökt tröst hos en vän? - japp
Har du sovit över hos en vän?  - jadu
Har du varit kär i en vän? - njedå
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  - ja!

2010 har du:
Har du pussat någon? -  ja
Har du varit tillsammans med någon? - ja!
Har du varit kär i någon? - jeep
Har du  sovit med någon av motsatt kön? - det har jag


När har du som mest..
Gråtit under 2010? - till och från.
Skrattat under 2010? - jag vet inte riktigt...

Denna månad...
Har du varit kär? - ja typ
Har du kysst någon? - jaa
Har du pussat någon? - jaa
Har du kramat någon? - jaa
Har du skrattat? - givet!
Har du gråtit? - det med
Har du varit glad? - jaa
Har du varit ledsen? - jaa..

När...
Grät du senast? - idag, vart så sur..
Skrattade du senast? - nyss!
Duschade du senast? - halvtimma sen
Lyssnade du på musik senast? - ksk en timma sen
Hade du kul senast? - jadu, när krille kom förbi :)
Kysste du senast?  - won't tell yaa
Kramade du senast? -  mamiiii
Pratade du i telefon med senast? - mormor nyss
Fick du sms av senast? - linn och robin exakt samma minut..
Hade du tråkigt senast? - nuuu, väntan..
Kommer du ifrån? - umeå
Heter? - moa
Hur gammal är du? - 15, 16 om 23 dagar!!!!
När fyller du år? - 22januari
Tycker du om någon just nu? - ja det gör jag
Jag samlar på? - mhh, inget typ
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  - olivia eller linn
Vilken tid gick du upp idag? - 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej
Har du sovit ensam inatt? - nej, massa i samma rum som mig
Har du strumpor på dig nu? - ja
Hur svarar du i telefon? - hallå
Vad ska du göra ikväll? - vi får se hur det blir:)
Vad ska du göra imorgon? - åka skoter,snowboard
Var vill du bo när du blir stor? - ingen aning
Vad vill du bli när du blir stor? -  ingen aning
Är det okej att gråta? - klart som fan!
När grät du senast? - idag
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommarn!!
Skulle du göra om du vann en miljon? - sshoppa och resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej, inte alls
Har du piercing? -  jadå
Har du tatuering?  - nej
Vill du gifta dig? -  inte nu iafl
Vill du ha barn? -  jaa
Solar du ofta? - nepp
Är du bra på att laga mat? - totalt värdelös
Gillar du att dansa? -  jadå,spec om jag fått i mig lite alkohol..
Hur vig är du? - OVIG som stan.
Vilken är din favoritglass? - donkens
Tror du på ett liv efter döden? - nepp
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvälls
Vilken ögonfärg har du? - bruna
Vilka hårfärger har du haft? - brunt, jättemörk brunt, svart och blondt;)
Är du beroende av något ? - min mobil
Senaste låten du hörde? - minns jag inte
.Brukar du bädda sängen? - nejnej
Vad var det senaste du sa? - har ont i magen av allt nyårs snack
Saknar du någon nu? -ja det gör jag..

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0