sthlm i mitt hjärta, det är du

Jag klev upp klockan 6 idag, började plugga blev klar och känner vilken jävla smärta jag har i magen.
Som bara blir värre och värre. Tillslut krampade det sönder typ. Så jag la mig och kolla på julkalendern och andra filmer till klockan 9, sen börjar det kännas bättre och för mina betygs skull gick jag till skolan...
Men jag missade redovisningen som jag plugga till hela morgonen och natten, HELVETE!!!

Iallafall så idag hade vi matte prov, engelska nationella hörövning och fick tillbaka engelska provet...
Allting gick TOPPEN! Engelska provet som jag inte plugga ett dugg till fick jag 114 av 136 så är ändå nöjd. Men hade lätt klarat VG :)
Men då vi gått igenom provet så kommer magnus in med pepparkakor, skummtomtar och julmust
Så det var vad vi gjorde resten av lektionen, SKÖNT!
Efter allt det här, drog jag ner på stan och mötte Olivia och fick med mig lite saker hem!
Långt och drygt inlägg hörsss later
right now..risig!

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0