HELGEN HAR NÅTT SITT SLUT.

Helgen har varit störtskön!! Varit med Angelica och Elis, Linn + Olivia hela helgen.
Fredagen-bleev det bara lungt hemma hos mig, vi lanade spel på facebook osv. Lördag så kom dom hit igen och vi drog ut på feest, sen sov olivia här!
Och igår så drog jag till Elis med brudarna och vi vakade hela natten!
Jag, Angelica, Elis och Linn klarade oss att vara vaken HELA natten, men lite besök från palme och söder!
Idag i skolan har man varit helt borta, somna på lektionerna, somna i hurten, på golvet, i lunchen.. från fredag-måndag har jag sovit 6 timmar .. SJUKT sliten just nu.  Känner mig sjuk, så ska sova.
HEJS

BILD FRÅN VAKAN, 06:05.

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0