Hahah dagens fail..går till polisen

Vilken vidrig start på morgonen, vaknar av att min syster kommer och säger "vafan har du av tfln för?"
Och då har en man i 20-års åldern stått och bankat på våran dörr i ett långt tag och gått in sen ut. Svarta kläder.
Jag hörde det själv, men tog det som inget..ida brukar alltid slå på dörren tills man öppnar.
Men nu var det inte hon, utan det var polisen..
Så sjukt dåligt av dom att inte ha uniform eller ngt som visar att dom är polis, för man får inte öppna för sånna man inte känner i 20års åldern, så vad förväntar dom sig av 2 tonåringar?
Aja, nu ska jag släppa allt som hänt det kommer nog lösa sig snart, inget bliir bättre av att jag sitter och är rädd!
Jag var rädd så jag skaka, och min syster gick runt med kniven!
Nu sitter jag iafl i köket och ska ta mig något i magen. Snart drar jag ju till mormomor och morfar runt 5-6 tiden.
Så ska packa och sånt, måste förbi stan ett slag :)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0