Följer bloggtrenden....

2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? har jag väl
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tror jag då inte
4. Dog någon som stod dig nära? jeo
5. Vilka länder besökte du? turkiet
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? mm, verkligen
7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas? maj-sommarlovet.
8. Vad var din största framgång 2010? förändrat mig i sättet.
9. Största misstaget? finns många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? japp
11. Bästa köpet? haha ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? idontknow
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? guuud, det finns många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? till och från, gladare ibland ledsnare ibland..
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat, satsat på skolan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? misstag.
18. Hur tillbringar du julen? hos mormor och morfar med släkten
19. Blev du kär i år? ja!
20. Favoritprogram på TV? oth, oc
21. Bästa boken du läste i år? dont know
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ingen aning:S minns inte
25. Något du önskade dig men inte fick? minns inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? feesta med vänner hos simon!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja det finns det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? jag vet itne, normal?
29. Vad fick dig att må bra? kompisar och sånt
30. Vilken kändis var du mest sugen på? lucas i oth..
31. Vem saknade du? the one.
32. De bästa nya människorna du träffade? finns många, men mimmi och olivia

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0