DAGENS JÄVLA FAIL

Suttit och pluggat i evigheter nu verkligen, och känns som lite gått in men inte så mycket...ajfan!
Men jag kom överäns med mamma och pappa om hur vi ska göra med alla proven, hoppas det löser sig :)
Iafl så har jag fått tillbaka min Samsung nu, lycka!!!♥♥
Alltså, kommer det som förvåning att jag är klantig?
Ikväll var jag ute en sväng och träffade en kompis, och när jag ska ställa mig upp och gå hem halkar jag och landar på min arm, det gjorde äckligt ont och inte nog med det.. när jag gick hem halkar jag i trappen och landar på handen igen, trodde ärligt att jag bröt den. Men det är nog bara en stukning..fan vad onödigt, hatar att måsta ha typ bandage eller ngt i den stilen på mig, DAMPDAMP
Funderar på ta av mig den och leka hårding istället ;)?

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0