DAG 8 - ETT ÖGONBLICK

Ja, det här blir ett svårt val.. Vet inte vad jag ska välja.
Men det var en gång i somras någon dag bara innan vi skulle iväg till Gothia, och allt var struligt osv.
Jag visste inte hur jag skulle göra, om jag ville följa med till gothia och ha kul med mina vänner, eller stanna hemma och vänta för att se hur allt blev. Jag var så jävulskt osäker då. Jag minns exakt hur jag kände just då.
Jag bodde ute i friggeboden då, där jag bor på sommaren. Jag låg i sängen och kollade på en film, som just hade tagit slut så satt och lyssna på musik och smsade, och sen fick jag ett sms som verkligen förändrade ALLT. Jag minns att jag blev så jävla glad att jag började gråta, och smsade linn jag skakade för att jag var så glad, kunde nästan inte ens svara på smset. Den lyckan går inte att beskriva. Den gjorde så jag vart super taggad på att fara till gothia för då visste jag. Så under hela resan var jag super glad, förutom då inbrottet hände. Men annars.
Men nu i efterhand, inser jag hur fel jag hade. Hur glad och säker jag var då jag inte skulle varit det. Allt som kändes så bra var inte alls bra, det märkte jag då jag kom hem. GALET fail. Men thats life. Kan som säga att på något sätt känner jag mig lurad. Men å andra sidan gör det inget, för jag fick vara glad och allt var hur bra som helst en tid där:)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0