DAG 7- MIN BÄSTA VÄN

Hatar ordet bästa vän, men jaa iafl..
Min bästa vän är väl Olivia, hon litar jag på till 110.
Hon finns alltid där om man behöver prata, hon ställer upp och allt.Det är väl det som ingår i att var ens "bästa vän"
Jag har inte känt henne så länge utan sen i början av vintern...lite längre bak än så också, vi träffades på en fest hos en kompis, sen efter det träffades vi igen på en fest och då dagen efter så kom hon och var med mig och mimmi det var väl då efter det vi började prata mer och umgås mera, sen nu går det inte en dag utan att jag pratar med henne typ. Hon är eeeen cool varulv! :D
Sen finns det ju många på sidan av som "varit" mina bästa vänner.
Som tex, Linn , Angelica , Elisabeth, Emilia och Victoria.
Fast vi gled ifrån varandra där ett tag.. Av lite olika anledningar, minns knappt själv varför.
Känns skönt att kunna vara med dom igen som förut.. Det gillas :)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0