DAG 6 - MIN DAG

Okej nu ska jag skriva hela min dag..
Började med att Victoria kom förbi och hämtade mig sen bar det av till Draggen för att kolla på den skolan, själv besökte jag SAM pogramet, och nej det var inget för mig. Jag vet vad jag ska välja nu iafl! :)
Sen efter vi varit där, åkte vi buss vidare till Östra. Och gud ush den skolan kände man sig så jävla lost i. Vi gick runt i cirklar och tog oss inte ut.
Sen då vi var klar där gick vi in till stan och bara kollade, jag och angelica käkade dock en skagenröra macka på sandys, super gottt. Mina vänner har fått mig till att köpa en typ svart hårfärg som ska i mitt hår IKVÄLL. wish me luck..
Senare blir det att vara med vänner och bara äta gotta och ha det mysssigt! :D

inlägget som skulle upp innan middagen kom nu istället.

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0