DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Ja, alltså jag vet inte riktigt vad mina "drömmar" är..
Visst jag har tankar om hur jag vill att saker och ting ska vara eller bli, men det är ju som inget jag kan kalla
som dröm.
Att tex komma in på den linje jag söker till är någonting jag vverkligen vill och hoppas. Och att allting
bara ska vara bra inte krångla så jävulskt är något jag vill.
Men, det är väl ingenting jag kan kalla dröm?
Jag önskar att jag hade en dröm om min framtid typ. Som att jag vill bli det hära, det är min högsta dröm.
För då han man någonting att sträva för, nu har jag ju inte det. Det gör ju mig omotiveraaaaad as heelllll
Haha, alltså ja ni fattar poängen i det hela :)
Eller det finns en sak som jag kanske "drömmer om", en sak som jag hoppas på mer än allt.
Men det tänker jag inte skriva här, det är kind of personligt.
Så det är någonting jag kommer fortsätta drömma om, om det inte blir verklighet?who know we will see :)

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0