DAG 11 - MINA SYSKON

Ojoj, det kryllar ju av dom.. let's start!
Ida- Hon är 20 år och har precis flyttat hemifrån till en lägenhet på Teg brevid Teg Central. Hon har sitt intresse som hon brunnit för hela livet, och det är ju hästar. Hon eller familjen har en häst som heter Penny Lane tror jag? Ja, helt ärligt är de det ända hon gör dag ut och in. Hon är beroende av sina kompisar, närhet av någon hela tiden. Hon jobbar på Schlager klubben för tillfället. Vet inte vad jag ska säga, Jag och Ida har en gång i tiden ärligt talat varit farliga för varandra. Hon har nästan strypt mig, jag har dragit av henne hår, sparkat i magen och allt sånt gjorde vi förut. Vi fick inte vara hemma själva, för någon skulle inte komma ut levande. Men det har släppt nu, båda har väl mognat ifrån fightandet, men vi är rätt bra på käfta mot varandra ;)
Emy- Hon är 17 år och går i skolan fortfarande och bor hemma. Vad hon har som intresse vet jag faktikst inte, hon är en soffpotatis som inte håller på med någonting. Eller hörde att hon gymmade där ett tag men det sket sig väl som vanligt, det ända hon gör på dagarna är att vara med hennes pojkvän Robin eller vara med kompisar. Jag och Emy kommer för det mesta bra överräns, vi är rätt så lika varandra i sättet och så.  men ibland kör det ihop sig och det blir bråk. Men hon är absolut den bästa systern jag har, hon hjälper mig om jag behöver och allt! Skulle aldrig byta bort henne mot någonting :)
Fast hon har ju sina stunder då hon ska skvallra på mig till mamma och pappa...ajsing


Tua- Hon är 12 år, tror jag? Hon går iafl i 6:an på Östtegsskolan och bor här hemma. Hon har grymt många intressen hon är som en iller, hon spelar fotboll går i gymnastik och rider. Sen har hon en häst som hon sköter om på veckorna, (HÄSTEN ÄR SNUSIGT FUL!!!) så hon har inte en lugn minut. Och skulle hon få det, så måste någonting hända. Antingen ringer hon en kompis eller så springer hon runt och drygar med allt och alla här hemma. Hon är verkligen ett irritationsmoment som man bara vill döda ibland. Hon kan aldrig vara tyst hon ska alltid göra ljud eller flammsa till sig. Motsatsen till mig.... Men hon är ju liten, och kommer alltid vara liten.. Hatar tanken att hon håller på bli stor. HON ÄR PLUTTEN?! :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

wieewieewiee!;) Detsamma Syrran!:)

2010-12-16 @ 20:13:41
URL: http://emyadolphson.blogg.se/

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0