29 december

Under 2010 har jag:


* Förändrats på många sätt, på kort tid.
* Lärt mig vilka jag kan lita på och vilka jag inte kan lita på.
* Sluta ha fördomar mot såna jag inte känner.
* Blivit riktigt kär. I samma person hela året, mer eller mindre.
* Saknat en person enormt mycket.
* Gjort många misstag, stora misstag.
* Varit jävligt glad, och jävligt sur.
* Under en tid så hade jag ett jävla temprament, sur för inget.
* Hajkat, och cyklat 4mil i SPÖ regn..
* Varit på gothia
* Polisen
* spårat mindre än året innan
* Under en period, drog jag alltid hemifrån och sov borta på natten (även skoldagar)
* Fått minnesvärda minnen.
* Haft svårt att lämna saker bakom mig.
* Träffat två helsköna brudar, mimmi och olivia
* Slutet av sommaren spenderades bara med mimmi, maria och linn..saknar er!
* Lärt mig av mina misstag
* Fått två sjukt bra vänner, olivia och linn!
Finns säkert mycket mer jag skulle kunna skriva, listan kan bli så grymt lång :) så det här får duga!

Kommentarer

Här nedanför kan du lämna din kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0